BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.04.01. 20:39 | b-blog | 22 komment

Lebukta!

Sztem nem történt ma semmi érdekes, de ideje írnom, nem?XD Kémián újra feladat volt, aztán játék.hát Zs nem voltál vmi aktív, bár lehet, h a mobilodon a játékban már 5000 pontnál tartasz!XD utána újra azt a náci játékot játszott..basszus ez télleg dúrva, még én is elkezdtem1 kicsit sajnálni a ricsit(najó..XD).de legalább megtudta, h a lehellete neméppen egy WinterfreshXD Tesi szokásosan egy nagy szar volt, bár mivel"jól teljesítettünk", vagy mi a franc, játszhattunk. B is kiment volna Nnel tollasozni, de a labdák eltűntek!ez szemétség!! Törin danibá a Szent-Város-Prágautánzat-Középkori-Helyiségről adott monológot, úristen, danibá szerelmes egy városba!XDde legalább elment az óra!XD Még tesin kiderült, h somorázc m. helyet cserél Ssel, aminek szinte semmi értelme, talán annyi, h a máték összemelegedtek, és S meg bence-nevelő korszakba kezdett?XD ja, és széttoltuk az osztályt! jó lenne 1 teljesen új ültetési rend, nem gondoljátok?XD az elitek ülnek az egyik részén, a lúzerek, meg ahol marad hely!XD Számtech-en szomorúan láttam, h senkit sem érdekel a farkasember kór, pedig arról írom majd az évvégi biosz házidogát!XD úristen még az is van! nem elég h a vizsgával szadiznak minket, még ez is van! Meg fogunk halni, holtestünk fölött meg ott röhög majd az összes tanár, és még el sem temetnek, el sem hamvasztanak, kitesznek a suli elé, h aztán az elsősök meg bepisiljenek rémületükben, mondjuk bence rodhadó koponyája láttán..phúj, bocsi, ez most undorító volt!XD Bioszon cigiellenes előadás volt, kár h Ö nem volt suliban, biztos hasznosnak találta volna ezt a közeli témát..XD Am aki tud, az hozzon piát, a bulira, alkoholosat is, minden jót, ami talál otthon! Már csak 3 nap elitek!(a mait nem számolva)XD Holnap am kijön iskolanapra?más osztályok lúzerkedését nézni, és imádkozni(vkihez, nemtom kihez..XD), h mijen kurva jó, h mi most nem égünk ezen a színpadonXD én sztem mek, bár még kéne vennem ajándékot egy bizonyos embernek, akinek Nnel kezdődik a neve, és halvány lila gőzöm sincs h mit vegyek neki!! am ha jöttök sulinapra, akk már hamarabb meglátjátok a változást rajtamXD asszem fél 5 kor a suli előtt, de ebben nem vok biztos..XD Zs asszem nem tud jönni buliba...nemár, minden elitnek ott kell lennie! nah mind1, itt a kép, amit csin.tunk, és naon béna lettXD:

Elitek - Csak aki számít!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bocs, h ijen lett, de ez van!XD

by:

B

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr891040497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilikee 2009.04.02. 15:13:54

a kép nekem nem teccik bocsííhh!!!! az ültetés télleg nagyon nagyon jó lenne és nem is ártana. amit szeretnék kedves "szerkesztő" kérni az az, hogy légyszí ne mondd (és persze mi se mondjuk) másokra hogy lúzerek, mert sokan olvassák a blogot és rosszul esik nekik amit megértek.
ja és ha ma valaki jön az FMK-ba kedves B és S akkor háromnegyed hatkor előtte talcsííhhhhh köszcsííhhhhh

lordviktor 2009.04.02. 15:30:58

Nekem is tetszik a kép főleg úgy hogy nem látszódik az arcom. Kik olvassák a blogot az "eliteken" kívül? És mindenkinek köszönöm a jobbulást kívánó üzeneteket (hátha ettől valakinek eszébe jut és TÉNYLEG fog jobbulást kívánni)

Ilikee 2009.04.02. 15:41:11

nagyon hiányzol az osztálynak ,jobbúlást minél hamarabb gyógyúlj meg
puszcsíhhh xd

lordviktor 2009.04.02. 17:56:42

Köszönöm szépen igyekszem gyógyulni :D

lordviktor 2009.04.02. 20:18:13

A másik hogy én nem fogok első sorban ülni...Tehát szerezzetek nekem jobb helyet :P

b-blog 2009.04.02. 21:53:36

(nem akarok szemétkedni, de sztem Dóri mellett egy nagy üres tér lesz, ahol majd nemigen látni embert...:) és, aki nem elit: Bocsánatot kérek, h ilyen lekicsínylő szót használtam rátok, h lúzerek! De nem vagytok elitek, és jó lenne ezt elfogadni!XD

Lili. (törölt) 2009.04.02. 22:11:27

Igen? És elmondanád, hogy te mitől vagy elit? Kezd a stílusotok az infantilisből szánalmas lenni.

lordviktor 2009.04.03. 10:11:37

Lili nagyságosasszony nyugodjunk csak le....A te stílusod se egy leányálom....Mert azért az hogy te kitalálod hogy neked szar ott mert mittudomén akkor az egész osztálynak el kell ülnie..mert a te úri kedved úgy tartja..nem az hogy keresel valahol máshol helyet ugyan már dehogy az túl kényelmetlen lenne neked.... Én magamon kezdenék el gondolkodni nem másokat csesztetni egy poénért.

lordviktor 2009.04.03. 10:14:51

és nem magával az ültetéssel van bajom.

Ilikee 2009.04.03. 14:46:52

Lili attól lehet valaki elit, hogy kitalálja!!!ez olyan hogy én kiscica vagyok az esztíí meg csigabiga mert kitaláltuk!!!
és Lili én egyrészt megértelek, de azt nem értem, hogy mi a bajod a stílusunkkal(mikor mindenki más stílusú!) és mi az hogy infalitisből kezd szánalmas lenni.

ÉÉN 2009.04.03. 15:27:27

Ilikee! Szerintem fel kéne ütnöd az értelmező kéziszótárat, és meg kéne nézned a két szó jelentését.... Ha nem lenne benne, amit egyébként kétlek, akkor ajánlom figyelmedbe a Bakos-féle idegen szavak és kifejezések szótárát. Avagy esetleg megkérdezhetsz valakit.
A stílusra meg csak annyit, hogy:
igazad van, mindenki más stílusú. Szerintem az a legnagyobb probléma, hogy négy év alatt nem jutottunk el odáig, hogy kialakuljon AZ osztályközösség. És az meg régen rossz, ha ez így van, sőt még kialakult egy - magukat eliteknek nevező - 10 fős klikk...
Az a 10 ember is elgondolkodhatna, nem csak más....

lordviktor 2009.04.03. 15:39:43

Köszönjül szépen a kioktatást...Egyéb könyvajánló? Mert azthiszed hogy a mi osztályunk a szar? Hát naggyon nem nálunk akármennyire is meglepő naggyon jó az osztályközösség legalábbis azokhoz (a nem kevés) emberhez képest akiket ismerek és beszéltünk ilyesmiről. És az a 10 ember miért gondolkozzon el? Mert nem kedvel másokat és nem barátkozik vele? Szerintem ez nem naggyon bűn.

Ilikee 2009.04.03. 16:01:29

kedves Zsuzsi! kioktatásodról annyit, hogy elég szánalmas dolog!!!! és tudok olyan hülye szavakat használni amit te nem értenél meg de nem használom , mert utána nem szeretnélek kioktatni!!!(mert az SZÁNALMAS dolog)!!!!!!!
az egyéni stlílusról annyit, hogy a Nóri és az én stílusom nagyon különbözik de ettől függetlenül imáddjuk egymást!!!! és nagyon jóba vagyunk és megértjük egymást!!!
ja és a 10 az 11 bocsika

Esztííí 2009.04.03. 16:14:31

Szerintem az csak jó hogy midnkinek meg van a saját társasága és nem nyaljuk az olyan embereket akiket nem kedvelünk vagy kedvellünk de nem annyira. Ja és ha itt tartunk hogy infantilis? Hát bocsi de ez nem szánalmas? Mer sztem eléggé. Olyan emberek mér olvassák a blogot akiknek a napi teendőjük egymás között kibezsélni minket mer nem egyszer történt már ilyen. Meg olyan emberek akik eléggé lenézik az embereket? És Ha annyira zavarnak a dolgok nyissatok saját blogot és bezséljetek ki minket hajrá. Kiváncsi vagyok.;) Engem nem zavar mer iylen dolgokat csak az veszmagára aki így is gondolja.;) Ez meg nem nekünk gáz. Jaaa és osztályközösség vagyunk van aki így van aki úgy. Na pááá.;)

lordviktor 2009.04.03. 19:15:05

Más: Hogy jutok el a Nóriékhoz? Naggyából tudom hol van de valaki adna egy halálpontos útmutatást?

b-blog 2009.04.03. 20:19:15

ohh, meghatódtadm, mily békés, csendes beszélgetés folyik itt!XD
Drága Lili, remélem jól érzed magam pankával, és szabó zsuzsival, a Szent-ek Társaságában. Gondolom az Elitek nem méltók hozzátok! Személy szerint leborulok előtted!XD Csak azt mondd el nekem, h ez egy újabb feltűnési-viszketegség roham miatt van, h te kitűnsz másoktól, te sosem vagy olyan mint mások..blabla.. vagy édesdrága barátaid a Szent-Klubból manipuláltak?! Lehet, h halálbűntetés járna, mert blogot vezetek, mert a blogon párszor leírtam, h lúzerek, mert valaki, akit baromira nem kértem, h elemezgesse a blogom tartalmát, stílusát, folyton azzal jön, h mijen szemét vok, h mit irogatok róla?? Igen...jöhet a villamosszék!XD De azért még annyit, h örülnék, ha most akkor már nem jönnél oda hozzánk, a baromi felnőttes könyveiddel,h nemtomijen ügyvéd akarsz lenni, a tejellenes szövegeddel, a babcsíráddal, és tolnád a szar szöveged anyád cuccaiban! Tényleg elöntene a boldogság! Komolyan!:D:D

Lili. (törölt) 2009.04.03. 21:02:21

Látom jól felhúztad magad:D Köszönöm, nagyon jól érzem magam. Mint mondtam nem tervezem, hogy oda megyek a szupcsi bulitokba, mindegy, biztos nem voltam elég érthető. Ja és igazad van, a te pinkike cuccaid iszonyatosan jól néznek ki, és hát a terveid a jövővel. Fantasztikusak! Jó bulizást :)

Nessi2 2009.04.03. 21:05:39

Atyavilág, mi van itt???
Igaz megkésve, de lenne néhány hozzáfűznivalóm (remélem megfelelő a szóhasználatom, és senkit sem akasztok ki vele...:S):
Az egyik, hogy szerintem baromira rendben van az, h az ember azzal barátkozik akivel szeretne, mert sztem sokkal szarabb, hogyha nagyban jópofitunk, és akk mi vagyunk az angyal-osztály, de a háttérben ugyanúgy meglennének a klikkek és ennek úgy kb. baromi sok értelme lenne... És a klikkek simán adhatnak maguknak "nevet", felőlem most bárki összeállhat, és elnevezheti magát a Celebek társaságának, vagy az Olümposzi isteneknek, most akk mi van??? Csak azért mert B erről a "klikkről" ír blogot, akk most ezeket az embereket utálni kell???
A másik meg: nemtom, hogy mér kell a vizet ennyire felkapni azon a hú-de-szörnyű-sértő-szón, mert ez nem a tumoányos kopaszodó negyvenes-pasik blogja, ahol minden szót komolyan kell venni, hanem egy "szar" koppintás egy könyvből... Most komolyan, jelentkezzem nálam az, aki a BG akármelyik részét olvasta, és ezután még minden szót komolyan vesz itt, mert akk azelőtt leborulok, aki meg nem olvasta, az próbáljon egy kis humorérzéket csempészni magába, csak ezt tudom ajánlani...
Ja és ehhez a csodálatosan tudományos szóhoz: aki akarja használja, de szerintem (és tom, h hülyén hangzik, de bevállalomXD) most még elég fiatalok vunk ahhoz h elhülyéskedjünk mindent, és egyáltalán nem alapkövetelmény, hogy szótárnyelven beszéljünk... nah mind1
Jah igen és az oszt.közösség: aki akarja, az jól fogja érezni magát... szal ennyi

Nessi2 2009.04.03. 21:10:08

jah Ö: attól függ, hogy hogy jössz: ha combinóval: akk szállj le a Mester utcánál, és gyere a bakáts térig (a templom tornya 100 km-eres körzetben látszik, de ha nem látod, akk kérhetsz útbaigazítást... Onnan gyere a suli felé (ne a cukrászda, hanem a hentes felé) és a kolesz melletti ház a 43. (valszeg lesznek rózsaszín lufik)
Vagy gyere úgy mintha sulibe jönnél, csak ne menj a Lónyay-ig, hanem a Ráday-ba kanyarodj be, és NE a Kálvin tér felé, hanem a másik irányba menj és onnan kb. 3 utca a koleszig (azt majd tuti látod)
Vagy ha még így se találsz ide (amit kétlekXD, akk hívj fel minket)
Talcsi a buliban-már akivel...:P

b-blog 2009.04.03. 21:18:03

@Lili.: Annyira azér nem jó az a három pinkike cuccom, mint a te zöld, kötött-nincsalja-felsőd!XD ne magasztalj!:D Köszönöm szépen, a jövőm már be van biztosítva: az utcaseprésem gondolkodtam, nemes munka, megtisztítja az utcát, a szeméttől!Nah mind1. A jó bulizás meglesz, kár h nem leszel ott, és olvasod föl a génkezelt babcsíra mellett szóló új törvénykönyvedet! sztem elindítana az ügyvédi pályádon. Az tuti!XD

zS 2009.04.03. 21:59:30

naaaaah "gyerekek" mi van itt?! nyugodjon le mindenki szépen nem lesz senkinek kitépve a haja és remélhetőleg mindenkinek a helyén marad a szeme XD jaj Ö ne csinálj problémát abbol h hogy találsz oda! majd megyünk 2-en!
süti beállítások módosítása