BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.11.09. 20:21 | b-blog | 4 komment

 Lebukta!

Hm..Rég nem irogattam nektek.Vegyük úgy, hogy meghosszabbítottam az őszi szünetem.Vagy egyhetes másnaposság.Legyengített a h1n1.És kifogások tömkellege...XD Mindenesetre, ezen a héten minden egyes nap publikálok nektek valami szar kis irományt, had unjátok halálra magatokat néha-néha eseménytelen életünk részletezésével:D Akooooor, ma: Ofő. Épphogy felébredtünk, kóma szerű állapotunkból, rudibá, már a h1n1-ről kezdett dumálni...Sajnos úgy hozta szörnyű sorsom, h "drága" bolond védőnőnk tűt szurkálhat belém:S Minek?? I nem jelent meg.Furcsa,furcsa. E hátul egyedül ült volna, de S megmentette, nehogy remete életmódba vonuljon..45 percreXD L,N,B kneisz dóri "meseszép" szalagjait elemezgette..amiről kiderült, h egy csokiról szedte le(csak az a gáz, h azvolt ráírva, h leonidas...XD).Holnap raffaello-s szalag lesz a nyakamra kötve, nem ér leszólni!XD L is újabban keresi önmagát a divat bonyolult, könyörtelen világában: most éli pink-korszakát.Rózsaszín kabátka, és tesire is egy pink gatyót szerzett be..Mivanitt? Én még emlékszem a tankcsapdamániás, rock-ker csajra.Változnak az idők,öregszünk, emberek..!XD Irány a fogászat, azaz pillanatok az élet azon fejezetéből, melyben imádott fogorvosunk a szánkban turkálva ordibál a többi embertársunkkal, h mit, hogyan is tegyenek az ő Szentélyében: azaz a szaros fogorvosi részlegén.Hurrá, hurrá.. ufk,bence,somorácz m. a bokszolás új fejezetét tagolták.Z beszerezhet egy SzenilisNőknekMegfelelőKöszönéstárat.XD A suli meg egy normális italautomatát, amiből nem mosogatólé folyik..XD Vissza a suliba..Valyon somorácz m. mennyit alszik? Örök rejtély marad ez e világ számára..XD Magyar. bence úgylátszik igyekszik megnyerni a világ legundorítóbb embere versenyt, az ablakon köpköd ki.Hát..jó úton haladXD ufk rendezői képességei megmutatkoztak abban a videóban, amikor a vihart kamerázta egyszál alsóban.pff Az viszont jó ötlet volt, h végül nem küldte el a hiradónak...XD Zs megbolondult.ez nem is lenne akkora nagy újdonság..bár nekem azért erős sejtésem, h a kezében lévő iskolatejbe vodkát is kevertekXD Órán késve betoppant hiányzó nyafibajnokunk: I. Száját összeszorítva menekült a hátsó sorba, csöndesen elhallgatva titkát:fogszabályzó. Megőrizte imidzsét, pink lett.:D Tollbamondás.na ebből kinek nincs elege már hónapok óta..:S A fiúk végig röhögtek, de ki érti őket?(igaz E?:D) Tesi.:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S(oké, semmi értelme nem volt, csak begépelni tök szórakoztatóXD)Figyelem,közlemény: rudibához ne menjetek oda kérdezni akármilyennemű kérdést, ha halat zabál(a suliban.pff.XD), mert valszeg bamba nézést és hümmögést kaptok válasznakXD (Mondjuk semmikor ne menjetek oda a "Kimehetek wc-re" mondatnál bonyolultabb dologgal...xD) kosaraztunk..N és B áramelőállításba kezdtek:).S hiperaktivitása megnőtt..XD Túléltük a tesit, és angol/német. Ba újabban boldizsárként lesz jelen életünkbenXD Szíívás az összes kis tanulásmódszertanos szerencsétlennek, akik maradhattak bent.hehehee!:D Önismeretesek mehettek haza, és hawaii:D Kb ennyi volt mai napunk, döntse el mindenki, érdemes volt e felkelnünk..XD Hnap megyünk hibernálódni mkba, 3kor..kéne vmi más hely, ahol létezik az a szent szó, h fűtééés.:D A buli óta nem lehet játszó.dehát ez várható volt..:S

Najó, agyaljatok a témán,ne csak én:D :

B

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr271513673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lordviktor 2009.11.09. 22:16:12

Rántott hús volt ahogy én láttam Rudi bánál :D De azért mert lebuktattam én is megyek Kincsesbányára

b-blog 2009.11.10. 20:28:41

rántott húr vagy hal, teljesen minegy, ha suliban eszi egy tesitanár..XD

Nessi2 2009.11.12. 21:07:11

grat B, a rántott húRt énis szeretem...xdxd És azt áruld már el, h te az elektromosgitár vagy az akustikus húrjait szereted jobban rántva? Esetleg natúronxdxd

b-blog 2009.11.12. 21:19:43

XDXD természetesen elektromos. gibson les paul.:D vagy talán egy fender strato is megteszi.de ha egy cort akkusztikust húrjait ehetem, a mennyekben vagyokXD
süti beállítások módosítása