BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.03.04. 19:06 | b-blog | 12 komment

Lebukta!

Kémia óra.:tanácsolnám margit néninek, hogy vonja vissza a korlátlan sósav "fogyasztás".XDmagunk öntöttük a sósavat,vasporra,bele alumíniumot, és sonkát(Zs szendvicsének maradványaiXD).létrejött a 2SONKAl+HCl, amiért Nobel-díjat kért Zs és Ö.kinek a hasznára szolgált ez?XD Tesin szokásos szenvedés.Aztán B-t és N-t beengedték a fitnesz-zónába.jupí! csakúgy mentek le rólunk a kalóriákXD(láttam kitéve egy képet kövér emberekről:"KEZDET"...biztos nekem szóltXD)I és kneiszdóri ruhát cseréltek(ez a ruhacsere most nagy divatXD), és:kneiszd. miniszoknyában volt:ijen se volt még!am meg tök jól állt neki!detéllegXD.Törin danibá volt olyan rendes és hagyta, hogy tanulási képességeink kibontakozzanak.Igaz, hogy leöntötte magát kávéval, és máskor, le is oltanám, de most kórházban van a felesége, és nemvagyok annyira szemét, h most beszéljem ki.(nah ijet semondok máskor...XD) Számtech után húzhattunk dolgunkra!Máraki helytörténeti versenyes volt.S és B kihúztak újságért, és az aluljáróban fél óra keresgélés után vettek isXD ahogy körültekintettem a versenyen, volt egy olyan sejtésem, hogy egyesek a kaja miatt jöttek elXD...szomórúan látom, h ide süllyedt a társadalom!

A SZENT-GYÖRGYI-SEK 4. CSAPATA MÁSODIK HELYEZÉST ÉRT EL!!!(ezt muszály volt csupa nagybetűvel, mertugye:S,N,B.Knorr recept: érdekes, h csak fiúk(és danibá!) tépkedtek le ijet, akik valszeg nem csinálják megXDPapírpazarlás! S úgygondolta ma nem veszi észre, ha leég.(mikor gondolja másképpXD) szaladt a fiúk után(szó szerintXD..), nyalt nekik nagyban.dehát ő ijen!XD Csak annyi: ő ötlete volt, h szálljunk(S,N,B) át egy másik kocsiba a metrón. Én ezt baromira gyerekesnek tartom, csak nem akartam ott egyedül punnyadni, h S meg jácca a hüjét.Hát had játsza!XD

Ez a blog nem foglalja magába pontosan mi is történt ma, meg ilyen szarok.De olyan kúrva fáradt vagyok, hogy kisstréber létemre még tanulni se fogok holnapra.Kövessétek példámat! vasárnap:GG!:

Egy mosott szar

ui.:am nektek oké az ültetésirend az osztályban?

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr76981601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esztííí 2009.03.04. 19:26:11

miylen ültetés rend?

b-blog 2009.03.04. 19:42:45

hát E az az ültetési rend, ahogy ülsz az osztálybanXD

lordviktor 2009.03.05. 16:52:26

Ott szar ahol van ...Röviden.

T.Kriszti 2009.03.05. 20:22:40

Sztem nem vmi jó!!! És sztem változtatni kéne!!!! De nagyon....

T.Kriszti 2009.03.05. 20:24:33

Mondjuk eleve az egész osztály felkéne újítani de tök8 ja és rendbe kéne tartani....:D

zS 2009.03.05. 21:20:02

röviden szarcsi foscsi az ültetési rend és kész

b-blog 2009.03.06. 14:49:03

szarcsi?foscsi?ijet mond Zs?mivanitt?XD

Nessi2 2009.03.06. 16:59:34

wáááh, olyan lusta vok kommentet írni, de ezt nem hagyhatom... szarcsi, foscsi???? najó, itt két lehetőség áll fenn:
1. vki feltörte zs indapass-ját
2. A Steiner Kristóf Buzi Liga bővült egy fővel...

Na most, a kérdés az, h ki mennyire naiv?XDXD

zS 2009.03.06. 21:30:02

mi az h 2. A Steiner Kristóf Buzi Liga bővült egy fővel... hát******************************** nah kbenyit me már szétbasz az ideg...

Ilikee 2009.03.17. 15:30:56

miért szerintem tök jó hogy legalább az osztályból egy fiú meri vállalni az érzéseit megminden. És most örcsííhzek, hogy nem csak én beszélek így.

zS 2009.03.21. 22:23:45

jaj.... csak bajt hoztam a fejemre XD
de ilike csak te beszélsz úgy és ne örcsiih-z :)
süti beállítások módosítása