BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.10.11. 21:26 | b-blog | 7 komment

 Lebukta!

Bocs emberek, hogy egy kis időre kámforrá váltam, így, online, de azért nekem is ki kell hevernem a bulikat, nameg a velejáró pletykákat, h aztán legépeljem nektek.:) Buli készülődött Elitek körében, hogy egy Nem-Elitnek bulit rendezzünk:erik-meglepi bulija.Persze az már mellékes, h a buli miatt lett ez így kitalálva, és nem igazán erik örömének növelésére, de ez hanyagolhatóXD A nőnemű egyedek(E,N,B,kriszti,réka) még meglátogatták a tescót, eriknek egy kis kajáért, hátha hiány lesz..XDAzért nem kellett volna ennyire látványosan anti-réka klubot alakítni..Na mindegy is, rékáról még lesz szó, mint mindigXD Megtaláltuk a Tökéletes Tortát (mondjuk ezt nem mondanám..tiramisu.csak erik szereti.XD). Megérkeztünk a játszóba , miután erik anyja megdobott minket 2 évre való étellel, nehogy az éhenhalás szélére kerüljünk..XD Lassacskán érkeztek az emberek, aztán N és krisztián elindultak egy jó hosszú útra vmi alkoholnemű folyadékért(nehogyaztán kiszáradjunk..!XD )..itt lehet mindenfélét fantáziállni velük kapcsolatban, ahogy én tettem/teszemXD E gyorsüzemű hajvasalásba kezdett, először zsófit, aztán fábit vasalta emóssáXD Ö és Z hozták be eriket, egy amúgy nemlétező kedvezményes mozikártya ürügyén(ugyanis R, nem tudott jönni...).A meglepetés buli megtette hatását, erik meglepődött, nameg tetszett is neki:D fábi:gitározás-mánia, gondolom megpróbálta kigitározni az életéből réka folytonosan visszatérő emlékképét(nameg hangos jelenlététXD)..:S Na, volt egypár fajta bódító hatású pia, még rudibá és nagyot nézne: sangria,metaxa,bor, kalinka:DA sangria, az elég hamar elfogyott, kb még erik érkezése előtt, de azért tagadjuk, h alkeszok lennénk!XD Ba tökéletes szülinapi ajándékot adott: bor.:D Ami véleménye szerint női bor..pff, a lényeg h baromi jó voltXD N és krisztián eléggé közel kerültek egymáshoz..XD réka sírt is emiatt:( Nade krisztián! Most jött és máris töri össze a női szíveket..XD Zs nem volt ott sokáig, behozta az ultramenő bicóját, elvolt rékával meg egy fradis szivacslabdával, aztán ment elXD Persze előtte még 7percmenyországozott I-vel..XD krisztián specialitása csövesekkel haverkodni, itt is eldumálgatott vmi aranyművessel,focimániással, akinek előző nap született a lánya aki már egy éves(ugye kriszti?XD).krisztit és krisztiánt még jegyeseknek is nézteXD(bár ha tényleg lesz esküvő, engem ne felejtsetek meghívni!VIP meghívót kérek:D)krisztián csodás mutatványa, csorgatni a piát magasról a szádba.B is kipróbálta, ezzel csak az volt a baj,h a kissé illuminált állapotban lévő Ba energiaital vizesést csinált a fejem fölöttXD Ba amúgy I-vel volt el végig a bulin, annyira aranyosak voltak:) Hátigen: 7 perc a menyországban(azaz a klotyóbanXD):Na mik történtek..hmm?:DDe ennek a játéknak az a lényege, h ami bent történik titokban is marad..szal önismertet játszok most veletek,titok!XD S drágánk berobban egy kalinkával, amit azzal a lendülettel fél másodperc alatt magába is döntöttXD Ö kint cigizett a cukcsi hamutartóba:D Ba,Z,B,N,fábi is csomót volt kint.A cigizős képet nem terjeszteni!Nemisértem, h kaptatok le, egyszer szívtam meg..xD Míg bent ment nagyban a rékavigasztalás, mert szegény pityergett..bár az üvegezésnél meg S nyakát szívta ki, egy tetoválás minőségével(legalábbis a maradandóságában olyan mint egy tetkóXD), nameg volt cuppcupp is vele.;)Részegen mindent szabad!XD rozinak erik nyakát kellet végignyalnia, amin szinte már folyt a feromon.(amit krisztián hirdetett nagyban, h vmit csinál a nők orrában..bocs, kissé részeg voltam, h felfogajmXD) finom lehetett!XD N és krisztián meg hát..igenXD Z E-t masszírozta, kb ez az:"ne legyen köztünk semmi...se levegő, se ruha.."XD zsófit és rékát fölcipelték a galériára, aztán ott dumálták meg réka számára szomorú eseményeket..Eközben fábiba próbáltam lelket önteni mert olyan szinte depresszióba esett, hogy egy öngyilkosság nem volt messze.Bocs, mindenki, ha túl sokszor ordítottam, h csönd,pedig én voltam az, aki miatt kijöttek a szomszédokXD(nameg a kulcs miatt, mert amúgy buli ideje alatt betörtek a fölöttünk lévő lakásba!)Most ügyeltem arra, h ne legyek részeg, remélem észrevettétek!:D Cipőt venni nekünk túl bonyolult volt, zokniban császkáltunk mindenhovaXD A bulinak kb két része volt, egy kint, egy bent.Sajnálom, nemtudok mindenhol ott lenniXD réka eléggé ki lett tagadva..nem is tudom most mivan, de azért ennyire nem kell utálni szegény csajt:( Volt még ezer gázos, pletykálnivaló dolog,pl:tejszínhab:) de emberek, azért énsem jegyzeteltem..XD krisztián(aki már totál részeg volt,ez a: "véletlen mindenen 2 percel tovább röhögünk" fajta..XD) és Z maradt pakolni.Z, köszi a mosogatást!XD Az eső is elkezdtett esni, de sebaj, legalább kimosott minket, részeg mosottszarokat!:D Készültek képek is,ha kell vkinek szóljon:D Persze réka drágaságunk hozott fényképezőt, de ő eléggé keverte a szart, és most nem haver..de nála is lehetnek gázos,kompromitáló képek, amik kellenek, szal szívás emberek!Az élet elég sokszor szar.De azért nem kell ilyen gyorsan elítélni szegényt..mondjuk egyesek már az elejétől nem bírták...Na ez majd elválik.De azért jó lenne tudni, ki pletykált rékának a másnapi MásnaposMk-ról.Mindegyis.Remélem tetszett a buli, mert én szerveztem:D(és nem vagyok egoista, csak szerényen jegyzem megXD) Na ennyi volt.Ha nem ittátok le magatokat totálisan, azt is tudjátok, észleltétek, h Ö bulit ígért péntekre!:DSzal megkapjuk a heti buliadagunkat, mitn mindigXD 

Hátezvolt..!:D :

B

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr791443491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lordviktor 2009.10.12. 21:13:18

Nem kapjátok meg a buli adagotokat...Nem lesz, testvérem angolvizsgája miatt..hát ez van ez kell szeretni!

b-blog 2009.10.12. 22:18:20

dekár:( mind1, engem valszeg úgyse engedtek volna..

Új fiú:D Krisztián 2009.10.14. 21:54:56

Tudtam regisztálni:D Yeaaah ... a Bulihoz nem fűzök hozzá semmit. Jaaaah és egy kérés:D Legközelebb mindenki hozzon pénzt és piát, szegény Eriket is lehúztúk 1700-al, azért a fránya Kalinkáért:D:D fincsi volt..

b-blog 2009.10.15. 18:53:32

én nem is ittam abból a "fránya Kalinkából", mivel egyesek úgy döntötték magukba, mint a vizet...xD

Új fiú:D Krisztián 2009.10.15. 19:32:18

@b-blog: Háááát amikor elmentem az Esztivel megvenni a Kalinkát:D akkor ittam egy kicsit, mert akkor még volt, szval nem én vedeltem be, hnem úgy közösen 9-en:D

rozii 2009.10.17. 13:14:24

hátaza feromon szag eriken. :D
mégaz izétis éreztem.
én nemistudtam a kalinkáról.. -.-

b-blog 2009.10.17. 13:31:29

feromon íz?:S..
visszagondolva, tökjó, h nem tudtam a kalinkáról:)..
süti beállítások módosítása