BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.12.07. 22:25 | b-blog | 3 komment

 Lebukta!

Hát, azt nem mondanám, h meggyógyultam..Elég szarul vagyok, de mivel én ilyen kedves vagyok, írok nektek, ti anti-kommentelő társaságXD Mivel ma is voltunk vpzni.Először persze suli..Annyira megható volt újra látni barátaim:Dnajó, álszent szöveg..XD Ofőn még mindig az ufk-s videó-balhé ment.bejött t.b.(azért fogom rövidíteni a tanárneveket, mert rátalálhatnak a neten a blogra, és aztán jaj nekemXD) és ő is monológozott a kettes magatartásról, meg a nagy vágyáról, h a három "bűnöző" minél hamarabb szerezzen egy ig.dícséretet is. Z,R,ufk énekkar?;)XD S hiányzot..hova tűnt ez a lány?Hova tűnt a lány, aki sosem hiányzik?Rejtély a köbön..Suliban nem lehet mobilozni.blabla.hát erről r.b. már lemaradt..XD Ba rátalált B sáljára, és azóta le sem vesziXDInkább neki adtam:D Magyar.máté és bence küldetése, h E és I "bunyózzanak" sajnos nem sikerült.Bár I nagyon harcos kedvében volt..xD magyaróraa.irodalmi tehaáz.hátbasszus, ha béna decemberi versek lesznek,kösz de nem.N életét mentette a mebucain.Emberek!Ugye, hogy jobb,mint a streptils!Eddig négy null a mebucain javára:D Aztán:"Bye bye baby..." E,N,B kedvence:D Tesi."páran" nem tesiztek, r.b. örömére...XD r.b., aki úgy gondolta feleheti a mi csokinkat, mert mi,hiányzók majd szépen elfeledjük az osztálymukilás hiányát.Na persze, álmodozzon csak..!XD Mégegy különnyelv.angolon csodás háttérzenénk is volt, hiperaktív-gy.n.-nek köszönhetően.mikulásos dal..németül..elég gáz?XD:D Még egy önismeret,tanulásmódszertan.Aztán mentünk vpzni.L és B kicsit lassúcskák voltak, nade ezt el lehet nézni:D Találjuk az egyre olcsóbb helyeket, itt már csak 900 a vp.haladunk,haladunk..XD Volt aláfestő zene, ami ilyen gagyi játékokban szokott lenni(ld:fishville), de vphez pont jó..XD L és B megszenvedték a torokgyulladásukkal a vp-t.De vp-ért szenvedni nem szenvedés..XDMindenki volt olyan "kedves" és hagyta, h én menjek ki E-ért.Visszaérve már ment nagyban a kemény activity-játszma.R és Z versenyei.Oké, lehet, h én vagyok hülye(ez nem is kérdéses) De mi az a talpkukac?Vagy hernyótalp?Nem mintha annak több értelme lenne...xD ufk kneiszd.-t játszva büntette magát, bunkóságáértXD Mondjuk tényleg kedves volt a csaj..:D És ezzel bunkó lenni?HibaXd Ma is megvolt a fejfájás és a rosszullét, szédelgés stb..de ez már szokásosXD Aztán mentünk haza..vagyis E,L,B hajfestéket venni:D Áhh..szerintem ezek már túl szőkék lesznek!XD Nameg kellett venni ilyen szem alatti karikák elleni vmit..amit szerintem negyven éveseknek árulnakXD Aztán a "Más Világon"(hiperszuper aluljáró) át mentünk Lhez, h csokizzunk, és röhögjünk 10 percig máté fejénXD Aztán L kezdett étcsoki-mániába:D "Ennyiiiiii" volt!:D:D 

Kivilágított villamosok.Karácsonyi hangulatban Bp-n :D :

B

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr371581915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Új fiú:D Krisztián 2009.12.07. 22:34:55

Yeaaaaah csak nem első?:O:D a nap mondata: Ba rátalált B sáljára, és azóta le sem vesziXDInkább neki adtam:D ----> ezt hogy sikerült össze hozni?:D V. azt írd h. rá alált a sapkádra v. B odaadja nekiXD:D jóó tom gonosz vok, deee vkinek kell figyelnie a bakikra isXD HÜLYE ANTI KOMMENTEZŐK!!!!:D AM jóóó volt, a tömeges fejfájáról nem beszéltélXD: naaaah meeek meg kell csinálnom B farmjátXD

b-blog 2009.12.07. 22:40:09

jaj..már magyaráztam msn-en.......XD

Esztííí 2009.12.08. 20:18:39

csakhogynelegyek antikommentelő.:D szóóval. mostisazthallgatooom. byebyebabybabygoodbye.:)
süti beállítások módosítása