BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.09.29. 22:14 | b-blog | Szólj hozzá!

Lebukta!

Nagyon nincs kedvem írni..és senki nem is kommentál!Hát így akartok majd pereket indító, extra gázos képeket kapni R buijáról, ide föl blogra?..xD Rögtön különnyelvvel kezdtünk.nem igazán volt nekem szerencsés, ez a "gyűljünk egy körbe" stílusú óra, pláne, hogy p.d. feje néha vészesen közel volt az én iq0 buksimhoz.Veszély!XD Info. Megint elfelejtettem fogpiszkálót vinni, h kitisztítsam a billentyűzetet, basszus! N ma nagyon emo style volt, de ha nekem feszegették volna az állkapcsom, valszeg 100%os emoutálatom ellenére én is morcos emo lennék..És ó, h a pesszimizmus, néha realizmusxD:persze, h aznap fényképezés, fölkerült a Szégyen Falra.XD szegény S szörnyű dilemmában:( Hát igen, rögtön lehet tudni, h vmi gáz van, h nincs annyi monológ..xD Ö és Zs ma képtelenek voltak meglátogatni e kínzó közintézményt, iskolánkat. Matek.új oszt. bemutatása..stb.am semmi érdekfeszítő. Ééés dupla különnyelv, azaz: A Halálunk Órái.I,E,B,Ba egy tollal csodás dolgokra képesek..XD Z szófosásba kezdett, mint mindig, és meglepően gyorsan változtatta helyzetét a teremben.xDVégül göngyi néni mellett kötött ki, térdelve, de úgy látszik nem volt olyan szörnyű, sőt szeretet övezte kapcsolatukat:szívbeírt - göngyinéni.xD ajaj, mivoltez?XD R, szuper lenne, ha befejeznéd a részeg alakításom "legjobb" részeit tökéletes színészi munkával eljátszani nap mint nap, mert nem igazán poénos.kösz!xDImádott tantárgyunk, álmunk fő tárgya, szülinapi ajándéknak is bevaló óránk következett:töri..:S ötven oldalt egy szünet alatt!gyors rekord indul!XD S,B,N jól elszórakoztak..bár én örülnék egy számzáras lakatra a melltartókapcsomonXD Vége szenvedésünk sorainak.Figyelem: Ha két sütit vesztek el, számítsatok konyhakés általi kivégzésre.XD R ma még megúszta.Z is ki lett tiltva, és valszeg azon agyalt, mikor megy nyugdíjba györgyi néni..Tényleg, mikor?XD k.dóri japánul szokott káromkodni!:D ezt muszály hallanom, szóval köv. fontos feladat baromira felidegesíteniXD B és E msn en mk-t szerveztek oda-vissza lesz-nemlesz stílusban. E, végül volt mk.Mert "drága" Z és Ba meglátogattak, annak ellenére, h már a francnak lett volna kedve mk-zni..XD Z:menőő bmx.:D Ö is megjelent, h egy kist vírust passzoljon át nekünk, e vészterhes suliidőben, mikor jól jön mindenkinek pár nap beteg-szabiXD A szoborhoz mentünk("Mely arca hiányzik, és így életünk nem lehet teljesértékű.."XD).Zs és réka miért is ment kettesben bicajozni? ajjaj, kedves réka!XDmost megértem, h fábi féltékeny..fogadás is volt rájuk.100%, h Z nyer!XD képes lenne rá Zs..XD Z menőzni próbált  bmx-én..1fokos teljesítmény..XD Ba, B is kipróbálta az ezüst csodát, aminek nincs értelme mert kicsiiii!:D Hülyéskedés..Aztán mindenki, kivéve az értelmes lényeket(azaz engem)Túlságosan "mészire" gondolt mindent.XDAzért ennek a halálvicces szójátéknak is tökjó lenne, ha vége lenne!:D És mi semmit se sejtve csak ültünk ott, és betoppan erik.nemigazán sikerült a szoborral azonosulnunk..XD Aztán mentünk haza.Szóval ennyi volt ez a ritka szar nap, emberek.Semmi extra.

by:

B

ui.: Asszem hnap is mk, nemtudom milesz..Valszeg én nem tudok menni.majd ez is meg lesz szervezve.

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr311416966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása