BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.08.20. 12:56 | b-blog | 11 komment

Lebukta!(nyáron is...)

Nah, elkezdődött a buli-időszak, amikor véégre lett egy buli, ez szuperszónikusan felülmúlta az unalmat, amit eddig átéltek páran most, nyáron, a szobájukban punnyadva,és sóvárogtak valamicske szórakozás-hülyülés-örültködés után de én annak örülnék, ha ez folytatódna: buli buli hátán!:D Iliász volt olyan kedves, és rendezett egy bulit(persze az apukája is kedves volt, hogy görögországban maradtXD) ami most nem tudom eldönteni, hogy szülinapi volt e vagy nem...mind1 a lényeg az ott volt: emberek, és persze az eddig is "jólbevált" kalinka vodkaXD(Előzmények - Avagy A Milka Fagyi Beszerzése: N,S,B,R,Ö taliztak, persze a csajok késve, köszönhetően a berozsdásodott sminktudományomnakXD És vettek egy milkás jégrémet-amit végül seki sem evett megXD- és hűtőládának használva a kezemet nagy nehezen fölkutatták a 16/a-t..érdekfeszítő, mi?XD) A buli elején zene, ami elég váltakozó volt, nem akarok senkit megbántani, dehát a rock-zene az azért rock-zene, és nem tudja felülmúlni, holmi 50 cent!:D S új barátnőt talált, akivel kivesézték a lovak történetét egészen i.e.5000-től napjainkig..huh..na jólvan..!XD Mindig másként hat a vodka mindenkire...hát én bealudtam tőleXD(Nagyon "kellemes" volt felkelni arra, hogy iliász csapvizet locsol rám..!Ne aggódjatok, vissza lett advaxD) Így, nem igazán tudtam követni az eseményeket, de csodás-informátorom, N persze informált: S..öö..hát igen.Ha láttatok már az utcán sétálgató, dülöngélő csövest, aki a munkásvodkától se hall, se lát..na akkor el tudjátok képzelni drága S-et.. Akit persze a teljességgel "friss" pesti levegő sem tudott igazán magához téríteni..XD Jelszava a buli idején: "Szeretek mindenkit..!" Persze igyekezett, hogy ezt mind be is bizonyítsaXD N teljesen alkohol ellenes volt, de azért lenyomott pár pohárral B-sörös-fantájából...Hát igen, csak tudok valamit..!XD R valami nagyon érdekfeszítő, és "poénos" hp paródiát kuksizott erikkel a gépen, amúgymeg megnyertem ellene egy ilyen..öö..harapófogó összenyomó versenyt!XD Ö cigiszag-felhőbe burkolózva öntötte magába a vodkát, lehet, hogy ezért felejtettek el hozni bort és bacardit, ami sokkal értelmesebb lett volna, mint egy újabb kalinka(figyelembe véve azt, hogy ezekben lényegesebben kevesebb az alkohol, és pár embernek, (ld.: S)már az ereiben is az vodka folytXD) Végül beszélgettünk, ami elég furcsa...bulin, beszélgetni?XD De azért megtudtunk fontos információkat, iliásztól.pl.: Ne menjetek íro.-ba mert hideg van, és mindenki jobban focizik nálad, mivel már az anyjuk hasában is ez volt az életcéljükXD A buli végefelé megpróbálkoztunk egy üvegezéssel, ami nem igazán ment..Deazért elvoltunk.Végül haza kellett mennünk, bár S nem igazán akaródzott: különböző emberekkel akart aludniXD Végül vissza is tért, mert anyumaztmondtamenjek hazaXD Naháát igen, biztosan!:D Ez volt hát Iliász Valamilyen Bulija:D:DBúcsúztassuk őt, mert pénetken már megy el:Jó utat!:D Remélem sokan követitek a példáját, és rászánjátok magatokat, hogy bulit rendezzetek.Előre is köszi!:D Nálam asszem talán lehet egy mozizás..Majd meglátjuk, mit hoz a holnap!:D

Na, mind1, mulassatok jól, és heverjétek ki a bulik szörnyű másnapos velejáróit!XD:

B

ui.: bocs, hogy minden lilával van, de blog.hu nem a legjobb barátom..xD

uui.: ESTE TÜZIJÁTÉK! Ki jön?:D

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr841325260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalcifer 2009.08.22. 00:26:58

én túl kevésszer vagyok benne...ez kicsit problémás...és én nem csak HP paródiát néztem az erikkel...olyan gonosz vagy XD

Kalcifer 2009.08.22. 00:30:04

Jah és nekem a másnapossűg már aznap este jött..de az nem másnaposság...mind1 reggelre már jól volt mindenki szerintem leszámítva S-t, aki egy kicsit (tényleg kicsit és nagyrészt saját maga hozzásegítve) elázott

b-blog 2009.08.22. 13:18:35

bocs.eskü, mostmár mindenkiről írok majd min. 2 dolgot..:D nem akartam S-ről olyan dolgot írni, ami sértő...amúgy meg végülis úgyse olvassa a blogot..XD

lordviktor 2009.08.22. 18:59:16

Én másnap mehettem le nagymamámhoz...Szerintem nekik is feltűnt mert minden második mondat az volt hogy jól vagy meg hogy mien fáradtnak nézel ki :D

Kalcifer 2009.08.23. 05:22:24

MEg...foglak...ölni B...és tudod miért! MEGÍGÉRTÉTEK BaSSZUS pf

Kalcifer 2009.08.23. 05:22:54

ÁÁÁ nem igaz..kérj bocsánatot! :D

b-blog 2009.08.23. 11:18:42

Bocsi!! Csak kiléptél msn ről, csakúgy, és én azthittem akkor nem lesz...Amúgy meg a tesómnak sikerült lebeszélnie..Nem gondoltam volna, hogy kimész! Bocsi, tényleg!

Nessi2 2009.08.24. 08:53:23

peace and love, ember!!! Flower pover:P

zS 2009.08.24. 21:37:38

teccik ez a lila maradjon így!!!
süti beállítások módosítása