BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.04.05. 21:10 | b-blog | 11 komment

Lebukta!

Bocs, h csak most írok, de őszintén eddig ki voltam ütve kissé...XD Am a buliról annyit, h kurva jó volt! Sztem mindenkivel megtörtént ez, h reggel, am felkelt az ágyában, visszagondolt a bulira, és ez a kérdés bujkált a fejében: Ennyire részeg voltam??..XD R és Z nem állították át az órájukat,vagy mi, mivel ott voltak vagy 2 órával hamarabb N-éknél...szívás, pakolhattatok, fiúk!XD  S is hamarabb érkezett, és nagyban híresztelte, h neki a melltartója rózsaszín.fenomenális volt!XD Végül megjött Mindenki, és a Édesdrága Vodka isXD (Ami az idővel, és a részeg emberek számával egyenesen arányosan fogyott..XD) Minden fiú jó buzisan nézett kiXD van róluk pikcsör is! Megkedveltétek a rószaszín, mi?XD Kösz, az ajándékokat, teljesen meghatódtunk, főleg, am megérkezett a cukcsííh-torta, rajta a kép rólunk!:D( nem akarok szemét lenni, de a teledöfködött lili nagyon tetszett!XD) dumált mindenki, a sarokban, és páran N-ék szegény macskáját hajkurászták.szegény cica!XD Aztán volt twister, aminek kábé az volt a lényege, h leégesd magad, mer kilátszik a bugyid!XD Volt csokifondü is, ekkor készültek gáz képek, am egymást etették egyesek... "útközben" Ö-ék még lementek vmi barackos csoda-löttyért, ami nem ízlett mindenkinek, ezért elkezdtek furcsa "koktélokat" keverni. egy erőspaprikásat bele is nyomtak B kezébe.XD(hát igazából túl gyorsan ittam meg ahhoz, h emlékezzek, mien íze volt...XD) Aztán amikor mindenkiben volt már elég pia, leültünk nagy értelmesen üvegezni. E nem állt be... megértem, pasija van...XD de S? neki is?..XD(jólenne róla tudni...XD) először csak nyomi üvegezés, I-nek meg kellett nyalnia F-et...szal ilyen nyomi dolgokXD aztán valaki kitalálta a smárolós-üvegezést (ha nem teszed meg, egy mínusz ruhadarab..)...Csak annyi, h cseppet sem voltak gátlásaink, azzal kapcsolatban, h kivel, és hányszor....XD Nem akarok semmit ennél tovább részletezni, sztem elég nektek ennyi!XD Ezekről a képeket Ntől lehet elkérni, nagyon nagyon gázak, saját érdeketekben nem ajánlom, h feltegyétek myvipre...XD B a végére már teljesen kiütötte magát, S próbálkozott azzal, h leöntötte a fejét fél üveg ásványvizzel...Legalább szénsavmentes volt!XDaztán elkezdett gitározni egy 5 húros gitárral, közben a többiek pakoltak, és szivárogtak el a szupcsí-buli helyszínéről. Nagyon király volt a buli, kár h hamar vége lett! Egy új felfedezés: Igyál annyit, h eldobd néhány gátlásod, de annyit, h már dülöngélj! (bár ez lehet, h együtt jár...XD) Én személy szerint tettem még egy felfedezést: ha részeg vagyok, jóban vagyok anyámmal...és ez kicsit megrémítettXD Remélem holnapra már mindenki visszaváltozik a megtestesült ártatlansággá, és ráfog mindent Édesdrága Vodkánkra!XD

Múlik már a másnaposság..:

B

ui.: Ha vmit kihagytam, az csakis a pia hibája!!XD

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr331048328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lordviktor 2009.04.05. 21:36:46

Jó buli volt naggyon..És az a lötty finom volt és ami még fontosabb OLCSÓ..és tényleg finom volt..ha gyorsan ittad

b-blog 2009.04.05. 22:46:18

szerintem mindenki gyorsan lehajtotta..XD

Ilikee 2009.04.06. 17:18:41

a sok alkoholista állat!!!XDXD na szercsííhhh

lordviktor 2009.04.06. 19:57:26

Kössz a szivecskés ötletet Ilike tényleg kaptam ötöst :D

Ilikee 2009.04.07. 14:51:46

én megmondtam, am nincs mit.

Nessi2 2009.04.07. 15:24:57

az én szumócsirkém a legjobb!!!!:D

lordviktor 2009.04.07. 18:43:23

Aminek vagy orra vagy szája nincsen?:D

Nessi2 2009.04.07. 18:56:42

héééé!
A madaraknak CSŐRÜK van!!!!

lordviktor 2009.04.07. 19:03:28

Akkor köldöke nem volt :P

Nessi2 2009.04.07. 19:15:25

mi a szarnak kell egy csirkének köldök????? Nincs nekik!:P

zS 2009.04.09. 21:54:59

nah ne veszekedjetek az enyém ett legjobb és ész ( AC/DC -s)
süti beállítások módosítása