BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.03.20. 15:12 | b-blog | 6 komment

Lebukta!

Tesin tettünk egy észrevételt, igazából már ezer éve tettük, csak rudibának most tűnt föl, h: KOSZOS a terem. Persze rögtön szabadkozott a takarító, aztán meg I,E,S, rudibá kisöpört.mellékesen szar röpi volt, és egy rekord,én 0,002ször ütöttem bele a labdábaXDBár I naon próbálkozott, h én is aktívan résztvegyek ebben a szarságban!XD Németen nem volt tanár, balázsbá jött be...komolyan ez a tanár!olyan idegesítő néha.B-t próbáltba rávenni, hogy dobálgassa a labdát, kézilabdásmúltja miatt. Basszus, hát minek kell mindenkinek labdajátékokkal baszkurálnia(h ez mien hülye szó!)! Kié volt a földön az a National Geographic? Mert elloptam...Vállaltam a kockázatot, hátha levágják a kezem, kitépjék a nyelvem, vagy megvakítsanakXD Médiától Fizika végéig: filmnézés. Tökjó! Bűbáj: pff, pár nyomorék az amerikai filmeknek és a Disney-nek megfelelően nyalják-falják egymást, néha nyivákolnak.pff.azér jó volt! azt ne mondjátok, hogy nem fülbemászó: Csókból születik a boldogsááááág!XD Kapcsolatot létesítettünk a számtech. teremmel, ahol a tesóm őrültségi szintjének megfelelően táncikált!XD Én LÁTTAM, hogy áginéni röhögött a Magyar Vándoron!Dehát az egyjó film:Egy Grad Hotel, ahol az aranyélet izzik.Pápápárámm!(vagymiXD) Órák után úgy látszott a takarítók sztrájkoltak, vagy valami hasonló, mert kriszti,Ba,Z,Zs,B nem jutottak be a terembe, persze a kulcs a takarítóknál van, mint "értelmiségi" lények...Most komyolan azér rohadjunk a suliban, mer a takarító éppen sziesztázik valahol,szívja a cigit vagy rudibá parancsára(XD) takarítja a tesit ?Zről és Baról kiderült, hogy perverzek!Végül györgyinéni mentett meg minket... Ezt se gondoltam volna!XD pont róla! A mainap egy szar volt!! semmi érdekes, amit leírhatnék.Valószínüleg ki fogok dögleni, és majd akk nem én írom a blogot, vki átveszi a helyem...

Bár nem hinném lehetne méltó utódom!XD:

B

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr571014469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lordviktor 2009.03.21. 19:02:33

Ha már megemlítetted a méltó utód kérdést MINDENKI ÜNNEPELJEN GYURCSÁNY ELMEGY :D

b-blog 2009.03.21. 22:09:01

attól még h gyurcsány elmegy, nem bzitos, h utódja méltó lesz hozzá, nem biztos, h az lesz, akit vársz. nem mintha én valamelyik oldalon állnék.!..lehetőleg legyen politika mentes a blog. köszi!:D

zS 2009.03.21. 22:17:58

nah szal miután györgyi kimentett minket én lementem a tesómért a (technika meletti terem) és ott volt a takarító XD csak a cuccát ot hagyta a lépcsőházban XD(by:kriszti)
jah és öcsi attol h fleto lemond mitöl lesz jobb majd adomegy 1 ugyanijen szar szemét szaralak:)
ui.:bocsánat h belevitem 1 kis politikát ebbe a ******* blogba

b-blog 2009.03.22. 15:03:07

kár, h nem vok nagykorú, vicces lenne beperelni egy takarítót, h nem végzi rendesen a munkáját...vagymiXD
ui.: nemszeretném, h a politika jelen lenne már a blogban is...elég a tv,rádió,újság...stb.

lordviktor 2009.03.24. 17:25:11

Bocsánat...Csak ha már a méltó utódról volt szó így eszembe jutott....Egyébként B-t miniszterelnöknek!!!!! :D
süti beállítások módosítása