BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.09.14. 23:16 | b-blog | 2 komment

 

Lebukta!
Elmegy a net. Visszajön a net. Elmegy. Majd újra beköszönt. Érdekfeszítő, figyelemfelhívó, tanulmányoznivaló folyamatok, de én a falon voltam ezektőlXD A lényeg, hogy mostmár teljes a boldogság, mert Internet-barátunk visszatért:D(jézusom…kezdek becsavarodniXD) Ma reggel hibernálódni készültem a sarkon( nem kell félreérteniXD) de megérkezett megmentőm: N emós pulcsija!:D(tudjátok leszarjátok, h az emo az egy agyatlan baromság, amikor a sejtjeid mozgása leáll a fagybanXD) Ö.H. N!(ha műveletlenek lennétek: örök hála:D) Köröztünk még a suli körül:D(jó móka, higyjétek, egyszer ki kell próbálni mindenkinek.Majd lesz: KözösSuliKörülJárkálás:D)A hajfestések hétvégéjét is túléltük:D Én vörösre voltam tervezve..de gondolom a világválság már a hajamból is kispórolt minden festékfogóképességetXD, kriszti haja alul feketére változott..éljen a természetesség!XD Aki Ö haját lilán akarja látni, kezdjen pénzgyűjtésbe neki, lila hajfestékreXD Első óra ofő.szuper.rudibá hozta a formáját.És hát ez a fogalom nála azt jelenti, hogy semmit nem csinált, csak bambult..XD Persze nem tudta rendesen föltenni a kérdést, így még idősnek is képzeltem magam…Ami ugye eléggé abnormálisXDjajj nee, én vagyok a hetes!utálok az lenni, olyan szar..de ezt gondolom nem kell részleteznem!XD Különnyelv.Elegem van a flórizásból!!Eskü tüntetést szervezek majd ez ellenXD Magyar.áh.Könyvet persze nem szabad égetni..blabla. De ki száll be abba, hogy éjjel kilopkodjuk az összes helyesírási-baromságot, és elégetjük a középső udvaron?Na?XD Tesi. most rudibával szenvedtünk. Az új kedvenc szórakozásunk: r.b. mögött megállni:D csak sajnos észrevette…mire jó így a tesi óra?? semmire!:S Most egy világrengető probléma/hír/örömhír: E terhes!!!!XD Na flórián?Új jövevény fiú legyen, vagy lány?XD Az már tuti hogy lesz egy cseppnyi hiányossága,a kezén hát hiába…apjára ütött a gyerekXD Újra különnyelv. Szatyor nem tette jelenlétét!Juhúú!:D Z B mobilját böngészte, de nem is kapja meg máskor!XD I, azt a képet töröld, amikor próbálom..öö..visszaszerezni!kérlek!..xD Aztán beindult a masszázstanfolyam!:D Z E-t,B Z-t,akinek most kivételesen nem fájt, ha masszírozomXD Nem is volt soha erős!Tényleg..XD Még egy külön óra, komolyan királyság, hogy ezvan…Nemtudom, mivolt tanulás i.-en…mit hülyéskedik nektek pápicsanita(ezt így muszály egyben leírniXD)?Na mindegy. Önismeret..jajjajj, remélem eddig nem írtam le semmi olyasfajta információt, mely megszegné a szabályunkat..áhh, máris leírtam!XD Na ennél többet nem írhatok, basszus, de szar, hogy van egy blogom, ahova kényszeresen pletykálgatok, most meg erővel irányítom ujjaim, nehogy pletykát gépeljenek le!XD Szívás emberek, szívás! Órák után sereglettek ki a népek iskolánk szűk kapuján, csak, hogy megláthassák, csakhogy megpillanthassák..De nem, flórián jelenlétének még csak az emléke, kivonata, kísértete sem volt ott..Na majd máskor!XD
flórián története:
„Beköszöntött az ősz, a megsárgult falevelek hullottak le az elszáradt ágakról…és ezzel együtt flórián ujja is csak hullott-hullott le a mélységbe…”XD – Najó, akkora paraszt vagyok, hogy még flórián se ekkora!
Bunkó vagyok, nagyon nagyon nagyon! E visszakaptad a májvipes(úgy írjuk, ahogy mondjuk..xD) kép miatt!heheXD:
B
ui.: Hnap 3 óra, MK!

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr171382528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nessi2 2009.09.15. 20:29:02

Hallod B, én benne vok a könyvégetősdiben!!!! Mikor lesz?:P Am meg sztem E meg fog ölni...xP

b-blog 2009.09.15. 20:53:42

Hnap este gyülekezünk a suli előtt,eddig ketten vagyunkXD
Nembaj, nekem 13 életem van..:D egyet csaknem fogok sajnálniXD
süti beállítások módosítása