BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.07.31. 12:13 | b-blog | 10 komment

Lebukta!(nyáron is...)

Na, gondoltam írok még egy bejegyzést, nehogy halálra unjátok magatok, ha netán otthon ülnétek, és halálra unnátok magatokat...Persze én nem ezt láttam;) R és erik a ferenckörúti metróaluljáróban szórólaposztásba kezdtek, hogy érdekes tapasztalatokat gyűjtsenek..XD Szórólaposztás??Hát igen, kinek mi a szórakozás...:D Bár amikor B és rozi(egy ismeretlen ismerős:)) megjelentek, lényegesebben felgyorsult az osztás..XD(Ha akartok talizni pár ismerős arccal, ott mindig elmegy egy pár ember, akit tuti láttál már vhol, még ha nemis tudod hova tenniXD) Megnéztem a dögölj meg john tucker-t is, ami annak ellenére, hogy teljes egésszében lányos film, R látta..XD Fimekről jut eszembe, hogy a nyár legnagyobb szenzációja a HP6! Na mostmár égés az, ha nem látta vki, mert még én is láttam, pedig baromi lusta vagyok mozilátogatásban.. Pár ember, asszem Z,Ö, meg még akik velük voltak és N éjféli premierben látták...Hát igen, a kiváltságosak élete könnyű!XD Próbáltatok már úgy beszélgetni telefonon, hogy csak írásban válaszolhattok?Ha nem, tanácsolom, hagyjátok ki, elég szarXD S-ről semmi hírem, valószínüleg valahol, valamilyen bulin rázza azt az okos fejét valamilyen szupcsi számra, pedig el kéne érnem..egy telefonbeszélgetésre bezárhatna a zp!XD Ugyanis be van tervezve még egy lf.-es sátorozós vmi, amivel nemtom, most mivan.(S, ha idetévedsz: Éjszakai strand?:D)Kéne persze szerintem egy közös elites vidámpark, vagy aquapark(nem abba kéne, ahol bedarálódott az a 9 éves kiskrapek...najó,bocsi, gonosz voltam!)! A többiekről semmit nem tudok, hogy mit kavartak nyáron, szóval tehetnétek róla, hogy meg is tudjam.:D OK, vegyétek figyelembe, most nem az érdekelt, hogy jó legyen a blog, csakhogy...csakhogy mindezt leírjam:D

További jó akármitcsinálást, amiről majd informáljatok!:D:

B

ui.: Amúgy mióta járkálnak szerzetesek bp.-n? Egyátalán léteznek még?

k.f.i.(kihagyott fontos információ): E újabban egy parasztfiúval(by E!XD) kavar, és látszólag jól elvannak(ld.:myvip). Bár nem lóghatnak egymáson mindennap...E és L fodrászos bulit csaptak, ennek eredményeképp L mégszőkébb lett(az agyi helyzetét nem tudom..XD) és E az ollót is kézbe vette..XD Ok, kiskoromban én is szerettem a fodrászosdit..egy barbie-babán, ami műanyagból volt!XD

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr601279400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nessi2 2009.08.03. 08:42:25

huhh, ez a HP6 kékben elég szembeszökő...XDXD Am én is láttam egy szerzetest mobilozni a Moszkva téren amikor mentem éjféli premierre lol:P:P Ti mi jót csináltok? Én beteg vok...:(

Kalcifer 2009.08.03. 22:20:58

nemcsak lányos film nemcsak lányoknak...
és ne dögölj meg John Tucker!! :D (fáj a mellbimbóm)

Kalcifer 2009.08.03. 22:21:35

Szegény Tucker találkozása a női hormonokkal :D

lordviktor 2009.08.05. 22:56:17

én is láttam :D De azért nem járok tangában ! :D Egyébként meg Erikvolt ott Z és melletem :D

lordviktor 2009.08.06. 19:52:37

MINDENKI aki észleli az írásomat szóljon nekem ha szeretne szombatról vasárnapra nálam partyzni :D Üres lakás szülők bátty kilőveeeee.

b-blog 2009.08.08. 17:09:51

szegény N!(de nyáron betegnek lenni??na, mind1, lf.re gyógyulj meg!) nekem nem lett e kedvenc filmem ez a dögölj meg john tucker, de nem rossz..eléggé I-s a filmXD ma szombat? mert akkor teljesen lecsúsztam erről a partyról:( mind1..N, ha itthon leszel, hívj, mert valszeg msn-távolban leszek

Nessi2 2009.08.15. 10:33:17

haha, hiába gyógyultam meg... nincs lf.:(

Ilikee 2009.08.19. 10:15:42

B mi az hogy Is film? tök jó az a film !!!!!szupcsíh hogy nyáron is lehet egymás hülye kis kommcsikáit olvasgatni. ja és képzeljétek van egy kutyám!!!!!
további jó nyarat puszcsíh

b-blog 2009.08.19. 11:40:56

:D persze, hogy lehet, ha vannak történések, kommentek is lesznek.
tökjó, hogy van kutyád! már azért is,mert engem utálnak a macskák, a kutyák viszont nem:D:D

rozii 2009.08.20. 12:29:14

a film még mindig jobb mint h az aluljáróban szórólapot osztogatni. :)
süti beállítások módosítása