BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.05.07. 21:04 | b-blog | 8 komment

Lebukta!

Mikor is volt blog? Tán a múlt században? Mert akkor ideje lenne leírnom a múlt század eseményeit!XD Vizsgáztunk, vizsgázni fogunk! Nagy a strapa mindenkin.(Rajtam is, ezért tompa az iq-m a blogíráshoz...)Túlestünk az angol/német szóbelin, ami egyeseknek jól sikerült...másoknak nem igazán...De ennyi!Nincs több idegennyelv!Szuper! L-lel (tehát, akk L.) újra béke...azthiszemXDmajd ez kiderül.XD N és Ö szakítottak, bár ez elég régi sztori, de akkor nem írtam le, most leírom, h az is fölfogja, akinek eddig még nem sikerült.XD I és E összebalhéztak(mivan az öribarikkal?:D),most komolyan...de azt hiszem újra béke van. Zajlanak az események, bár semmi komoly nem volt ma, azthiszem...Megtudtuk a nyelvtanvizsga eredményét.Ez is szuper! Bár kissé kínos volt egyeseknek, akik a "malyd" szót is létrehozták,Ba.XD(de inkább én nem beszélek a "gyülytögetni"-vel...XD) Miley Cyrus-nak ugyanolyan gatyája van mint S-nek.XDBiztos vagyok benne, hogy M.C. kémkedett S után az Szgya. 8.a.oszt.-ában, és lekoppintotta a cukcsi gatyóját...XD(Bár szerintetek M.C. tudja mi az a Magyarország??XD) Énekóra. rudibá bejött, és zsófi néni, aki azon röhögött, h kornyikáljuk a Nyár van szart!XD

Csopak - Mindenki jöjjön! Az is aki nem akar! Mert lehet, hogy béna, lúzernek érzitek most az osztályközösséget, de higyjétek el, táborban mindenki más. És Csopak szerintem jó buli, főleg, hogy egy évben egyszer van ilyen! Egy fürdőruci, egy fogkefe, mobil(a telefonbuziknakXD)napszemcsi és Bacardi lime! Szal nem kell sokat erőlködnötök a bepakolással seXD...

De mielőtt indulunk, még elszenvedünk egy matekvizsgát...Amit én annyira leszarok, lehet nekem minden, csak ne bukjak meg!Ennyi elég is nem?!XD

Holnap médiára hozzatok valami értelmes filmet, amit mindenki bír!Én nem garantálok semmit..:

B

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr371108844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lordviktor 2009.05.08. 20:19:46

Hol maradnak a kommentek? Akkor hadd próbáljak meg egy fórumélesztő kérdést feltenni: Kinek mi a véleménye az osztályképről?

b-blog 2009.05.08. 22:09:47

Az osztálykép egy szar! Tiszta rossz, hogy majd 20 év múlva ezt a nyomorék képet látjuk magunkról...XD

Nessi2 2009.05.08. 22:18:28

Az oszt. kép egy nagy szaaar!!!! Pláne h nem vagyok rajta... bár mondjuk ezért legalább ti hálásak lehettek, mert nem csúfítom elXDXD De azért Rudesz egy nagy szaaaar!!! (mintha ez a szó már előfordult volnaXD)
De mind1, mert 20 év múlva nem magamon, hanem rajtatok röhcsizek majdXD Nahjó, abbahagytamXD

lordviktor 2009.05.09. 16:08:31

Újabb kérdés: Ki jön Csopakra és hogyan lesznek elosztva a szobák?

b-blog 2009.05.09. 19:37:07

csak a lányokat tudom:E,I,S,N,L,én.(így egyszobában).nem tudom kijön még, jó lenne tudni azért..

Nessi2 2009.05.11. 18:37:24

Apropó Csopak:
Jegyzem, az osztályban 3 DVD-m kallódik, és mindháromnak még Csopak előtt örülnék! Köszcsííííííííh!!!Pusszantás :P (picit őrült vagyok XD)

Esztííí 2009.05.12. 19:05:40

csajooook edwardot megtalálta bella.ésésésés meginn jó a könyv!!!!:) iiiiijj. namind1. megyek olvasok.:D csak hogy csopakra ne kelljen elinnem.:D

Nessi2 2009.05.12. 19:28:44

Hát még szép hogy visszatér!!! Az egész Cullen család:D:D Jasper is:D:D:D:D És Alice is:)
(merthogy ez a könyv lényege :P)
süti beállítások módosítása