BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.04.17. 20:40 | b-blog | 4 komment

Lebukta!

Tesi.Német.Töri.Média.Kémia.Fizika.

Ma nem is történt semmi...nem is kéne írnom! De gondoltam vizsga előtt még egy utolsót írok nektek:DS nem volt ma suliban. Ma csak I, és N voltak képesek megjelenni pinkben, és nagyon cukcsin néztek ki, nagyon csinik voltak!:D Tesi.E-nek kiújult az ekcérnája, és egy új betegség: a pattanás.XD rudibá miért mindig nekem kezdi el számolni a felüléseket,stb?....az mániája , h az idők során megutáltam a tesit, mióta nem kézizem, vagy mi...őszintén: ebben az egyben baromira igaza van, bár előtte is utáltam!XD Németen kezdtem rosszul lenni, mert szóba került a vizsga:S:S Törin először somorácz m. tudta le annyival a felelését, h semmit nem tudok, aztán a térképfelelősöket átkozta ki danibáXD majd a Szent-Társaság vezetője, drága barátunk, lili lépett föl csodás feleletével (ami 3asra sikerültXD). csak még annyi, lili: hha szted a félszabad magasabb szinten van mint a sima szabad(mióta több a fél, mint az egész?XD),akk húzz bele, mer így nem vesznek fel a jogi karraXD Médián körülbelül 0,001 ember beleegyezésével néztük a Sötét Lovagot...I és B azon röhögtek, h mien nyomi Batman, azzal a két szarvval, vagy miafranccal a fejénXD I,N,B rázták egy tiszta régi számra, amit mindenki ismer: las ketchup! ismerős, mi?XD Kémián is ott punnyadtunk. Am most nem értem, akk Jokernek az apja felvágta a száját, h mosolyogjon? nah mind1...XD Fizikán mindenki szenvedett...főleg a hátsó sor, Ö,Z, és akik nem elitek!XD Nah mind1, most nem írok semit már. Annyi, h hétfő: A Szenvedés Napja, A Vizsga Napja, Amikor Meghalunk Nap... szal nem lesz vmi vidámságosságosság, az biztos! Sok szerencsét mindenkinek a vizsgához! Én gyászszínbe megyek... bár lehet, h inkább rózsaszín lesz belőle, az legalább felvidít!:D Nehogy összeszarjátok magatokat a vizsga miatt!XDSzal mosolyogjatok, röhögjetek a tanár szemébe, és lazán írjátok meg, semmi para!(kb magamat nyugtatomXD)

Zs ellopott tőlem vmi pénzt! Ezért, most rossz útra tértem, és maffiózó lettem, h visszaszerezzem...vagy miXD:

B

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr71071605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lordviktor 2009.04.19. 17:55:28

vizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsgavizsga

b-blog 2009.04.20. 21:28:07

és mindenki várjon már kb 3 napja arra, h beregisztrálják...XD
süti beállítások módosítása