BadGirl

Folytatjuk;)...

Friss topikok

  • b-blog: Furevűr ján ávácsüví fürevűr ján...! (2010.05.16. 22:54)
  • lordviktor: Tévedsz :D Kifejezetten örültem hogy feljöttetek..nem is tudtam kimutatni mennyire :D (komolyan ::P) (2009.12.22. 23:50)
  • Esztííí: énisolvasom.! ééss szoktamírni.:) (2009.12.16. 19:46)
  • Új fiú:D Krisztián: Most úgy írok mint ha még nem lett volna a buliXD:D Am a múltkor nem azért írtam h. zsófi Zsófi, r... (2009.12.12. 13:10)
  • rozii: miaz h Ro? :D. rozina. :D (2009.12.09. 19:13)

Linkblog

2009.04.08. 21:14 | b-blog | 12 komment

Lebukta!

 

Az első óra rögtön egy megegyezéssel kezdődött: margit néni negyed óráig basztathat minket a kémiával, utána szabad a pálya: játék. Z-t küldük ki, aki eléggé tisztában van azzal, mit gondolnak róla mások, 6ot eltalált!úristen!XD én azér nem találnám ki, mit mondtak rólam, de szívesen kimennék, h megtudjam a fájdalmas igazságot magamról!XD Tesi: újabb szadizás.Sajnálatomra nem volt zene...igaz, h ami volt azis elég nyali-mali és rádió1es rizsa, de az is jobb, mint a semmi! rudibá KIENGEDTE tollasozni N-t és B-t. Már vagy 20 éve várnak erre, mivel rudibá szerint a tollas nem sport. Hát akkor mi a franc?Szórakozás 3 éveseknek?XD Ö ma nagyon buzis volt: N nyaklánca volt rajta, és egy lila zakó, amit véleménye szerint véletlenül vett föl..nah persze!XD Vicc Ami Kiment A Divatból (tehát vmi Retrós ViccXD): Eltűnős tinta..basszus, minek kell vinnyogni, ha rád öntenek kék vizet, ami eltűnik 0,004 mp alatt? S is vinnyogott, de ő azon, h R-ék dobálták a "kielégítetlen-nős-lila" tolltartóját....XD R mai, "király" vicce, kihúzta lili alól a széket...oké egy kicsit vicces, de: R, ez olyan infantilis!XD Számtechen melinda néni megkönyörült rajtunk, és szabad foglalkozás.úristen, emberek, a kőkorszakban volt ilyen utoljára?XD S,N,I,B megnézték a bulis képeket, és azon filóztak, mire képes az alkohol..XD(Am nézzétek meg myvipen, vannak fönn képeim, a buliról!!) Bioszon kriszta néni nem volt már ennyire kedves velünk, és kiválasztás. Oltári nagy röhögés, a semmiért!XD(najó...én is röhögtem azér...néha, ahogy kriszta néni előadja aztXD).E kedvenc vicce, by: bence: R: Aztmondta, h egy vizelet vagyok (nemtomki). bence: De legalább igaza volt! Hahaha. (nembaj...XDlegalább Enek tetszett!XD) Ez után a csodás kiválasztás után, még páran bírtak enni a menzán, aztán Elitek: irány a múzeumkert! E,I,N,B köröztek a múzeum körül, mivel Zs és F azthitte, röntgenlátásuk van, és átlátnak a sátrakon, h megtalálják őket.XD Végül letelepedtek a "törzshelyre"..na, emberek: a törzshely az egy szeméttelep, ahova a galambok szarnak, szökőévente süt a nap, és szó szerint ülünk a szarban, két padon! de optimista vok, nem látszik?XD N volt olyan cukcsi, és hozott csokit, amiben 0% volt a csokiXD Végül Zs és F közös sétát téve elindultak, h kettesben legyenek...XD A többiek meg mulattak tovább...Megérkezett ati, és Evel csapkodták egymás térdét. E neki is vágta ati telefonját egy betontömbnekXD...Milyen édesek együtt!XD R elővette a határidőnaplójat, vagy mi a francát, és elkezdte beírni a fontos eseményeket(mint pl: az én szülinapom, ami holnap lesz!XD)Csokit is zabáltak, ami nem volt annyira szar, de én még mindig rosszul vagyok tőle..XD Végül N,B,R,Ö elindultak hazafelé. Tök szupcsí volt a d.u.! Remélem lesz máskor is:D(és remélem akkor napos helyre ülünk, h legalább vmi barnaságot is fölszedjünk!XD) És azt is remélem, h a szünetben jó kislányok/kisfiúk maradtok, és nem nyúltok, alkoholhoz legalább egy hétig!XDTanuljatok szorgalmasan, és élvezzétek a vizsga előtti szabad napokat, amikor alhattok délig! Fiúk, menjetek meglocsolni a lányokat!:DHozzám ne gyertek, mer én elhúztam Bp.ről, mert már elegem van a szmogból, és strandolni fogok! Juhééé!:D:D Szünetben: bowling?N,R,Ö? majd megdumáljuk, hiszen ott az Áldottjó Msn!XD

Márcsak 1 nap, és vége az igazi gyermekkoromnak...Pedig jó volt!XD(úristen, nem voltam még 14, és már 2szer berúgtam... ez normális?XD):

B

A bejegyzés trackback címe:

https://b-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr411054672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lordviktor 2009.04.08. 21:18:53

az nem normális hogy már mjdnem 14 vagy ÉS CSAK 2-SZER RÚGTÁL BE :D

Nessi2 2009.04.08. 21:22:02

haháááá, én már 14 vokXDXD

b-blog 2009.04.08. 21:43:09

köszönöm szépen elég a két berúgás 13 éves koromig!XD bár éjfélig még változtathatok rajtaXD

Ilikee 2009.04.09. 12:09:07

Boldog 14. SZÜLINAPOT B!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na milyen érzés 14-nek lenni?

zS 2009.04.09. 14:03:56

A születés napod vagyon,
a ménkű üssön agyon!
Lipulj meg, lapulj meg,
ha rámnézel, vakulj meg!
Ha hibát találsz a versembe,
dugd az orrod a seggembe!:)

zS 2009.04.09. 14:10:57

Eljött már a szülinapod bizonyára érzed,
apró-pici ajándékom elhoztam hát néked.
Nem voltál te kegyes hozzám hiába is hittem,
mit kívánhatnék jót neked
b*sszon meg az ISTEN!

zS 2009.04.09. 14:14:23

Semmit nem vesztettél el,
Csak öregebb lettél egy évvel.
Csak rólad szól most ez a nap,
Érezd k*rvára jól magad!

zS 2009.04.09. 14:18:24

jah majdnem elfelejtem! BOLDOG SZÜLINAPOT! :)

zS 2009.04.09. 14:19:34

hepi börzdéj tú jú..:)

zS 2009.04.09. 14:20:24

am meg nekem holnap lesz a névnapom!!!!!!!

zS 2009.04.09. 14:46:59

szegén fülöp most hívott és mondta h eltörte a kezét:(

b-blog 2009.04.09. 18:25:35

Zs! honnan szerzed ezeket a baromi kedves, aranyos, hízelgő versikéket?XD
I! semmi változás...bár mintha megjelentek volna a ráncaim..XD
(szegény fülöp!)
süti beállítások módosítása